Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-30 20:07, Petrus skrev:

Jeg kjøpte en lågis musmatte på ikea til 5kr. Beste musmatten jeg noen gang har prøvd.


Du kan beskue den selv her:


(Den jeg har er rosa da selvfølgelig)


Ellers bra artikkel!



 

bøffa en sånn en fra en kamerat; den var digg ass :smile:

men nå skulle han ha den igjen så jg for vel bli med mor og far på neste handlerunde te ikea :smile:

Lenke til kommentar

Men har dere testet Allsop Musmattene? (de fåes i forskjellige farger, og har dråpe tekstur)

Det er ganse bra saker spør du meg...

Såklart, den glir ikke så bra som på naboes funq, men det holder.

Dessuten blir den ikke slitt så fort som den "blå mattta", og mister ikke formen ved bøying. Sist men ikke minst, den ligger rolig på pulten.

 

Har noen prisen på denne Allsop musmatten, jeg vet den selges på Elkjøp (Elkjip)

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-05-31 09:07 ]

Lenke til kommentar

Synes kanskje denne "terningkastingen" over musmatter begynner å ta litt av... Er det noen matter som har fått dårligere enn en god 4er?

 

Jeg ser for meg at neste test må være "ha musa direkte på bordet". Stooor overflate, ingen ekkel kant å hvile håndleddet på, rører seg aldri uansett hvor mye du beveger på musen, men desverre ikke holder for musledningen.... svak 4er

 

-magnus

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 09:52, magGen skrev:

Synes kanskje denne "terningkastingen" over musmatter begynner å ta litt av... Er det noen matter som har fått dårligere enn en god 4er?


Jeg ser for meg at neste test må være "ha musa direkte på bordet". Stooor overflate, ingen ekkel kant å hvile håndleddet på, rører seg aldri uansett hvor mye du beveger på musen, men desverre ikke holder for musledningen.... svak 4er


-magnus


 

At vi sammenligner en ordinær blå tøymatte med de spesiallagde musmattene var i våre øyne en test som var helt på sin plass. 4eren viser jo også at det er en forskjell, men kanskje ikke så stor som man kunne forventet.

Lenke til kommentar

Dere kunne jo testa allsop musematte. Det er en tøymatte av kvalitet. Mange, inkludert meg, bruker den til fordel for dyre plastmatter. Poenget er ikke at musa skal fly bortover matta bare man ser på den, glien skal være PASSE (som forøvrig er smak og behag). Og min ms explorer 3 glir akkurat passe bortover allsopen med mouse skatez på. Enda en fordel med tøymatter er at skatezene ikke blir slitt ut på en uke, som de blir med harde plast-/is-/stål-/stein-/tre-matter.

Lenke til kommentar

jeg har en everglide giganta med unreal turnament logo. Jeg ble forbauset over forskjellen fra min gamle til denna. Det sier mye når jeg har optisk gnager(mus da hvis det er så nøye).Her er det mange som sier at de liker lavpris matter så veldig mye. Da spør jeg bare om de har testa en av de dyre som f.eks. func 1030, icemat, eller everglide giganta. Da tror jeg de blir forbausa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...