Gå til innhold

er pc`en min for dårlig for cs:s?

Anbefalte innlegg

Jeg har

amd 2500+

2x ddr-dimm 512 ram

geforce fx5200

Jeg har en del problemer med cs:s. Spillet pleier å klikke hvis det skjer for mye på skjermen samtidig, og da må jeg bare restarte pc`en. Fikk 49 fps på stress testen. Er skjermkortet for dårlig? Vurderer å kjøpe nytt snart. Noen som kan hjlepe meg? Begynner å bli lei av at det klikker nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da skal det funke helt greit... Hadde alt det samme og gikk fint hos meg.

Prøv å last ned nye drivere!

ja... skjermkortet er garantert flaskehalsen, men du har ikke vondt av litt mer ram;)

Har netopp lastet ned ny driver så jeg tror ikke det skulle være problemet. Prøvde det istad igjen og det klikket etter litt over en halv time.

Lenke til kommentar

ja... skjermkortet er garantert flaskehalsen, men du har ikke vondt av litt mer ram;)

Har netopp lastet ned ny driver så jeg tror ikke det skulle være problemet. Prøvde det istad igjen og det klikket etter litt over en halv time.

det er ikke et passivt kjølt skjermkort du har ? de kan bli veldig varme, spar penger å kjøp et nytt grafikkort... 9800pro/6600GT, eller bedre.

ram har du nok av.

Lenke til kommentar

det er ikke et passivt kjølt skjermkort du har ? de kan bli veldig varme, spar penger å kjøp et nytt grafikkort... 9800pro/6600GT, eller bedre.

ram har du nok av.

Har bare 1 vifte. Kan det være problemet? For noen ganger så kan jeg spille 1 halv time før det klikker mens andre ganger bare 10 sek.

Edit: Tror nok det er feilen ja. Pc`en står inne i et skap i tilegg.

Endret av csboy
Lenke til kommentar
Jeg har

amd 2500+

2x ddr-dimm 512 ram

geforce fx5200

Jeg har en del problemer med cs:s. Spillet pleier å klikke hvis det skjer for mye på skjermen samtidig, og da må jeg bare restarte pc`en. Fikk 49 fps på stress testen. Er skjermkortet for dårlig? Vurderer å kjøpe nytt snart. Noen som kan hjlepe meg? Begynner å bli lei av at det klikker nå.

HM. kansje du må bare legge inn xp på nytt ? har hatt samme prob.

du har vel ikke glemt og slå av Verdical Sync med nvidia detonation driver'n ?

Lenke til kommentar

ram har du nok av.

Har bare 1 vifte. Kan det være problemet? For noen ganger så kan jeg spille 1 halv time før det klikker mens andre ganger bare 10 sek.

Edit: Tror nok det er feilen ja. Pc`en står inne i et skap i tilegg.

tror ikke det skal være et problem as.. Vis ikke den er glodvarm men du skal ikke ha dårlig fps selvom den står inni et skap?

Lenke til kommentar
Jeg har

amd 2500+

2x ddr-dimm 512 ram

geforce fx5200

HM. kansje du må bare legge inn xp på nytt ? har hatt samme prob.

du har vel ikke glemt og slå av Verdical Sync med nvidia detonation driver'n ?

Har ikke slått av det nei. Tokk ut pc`en av skapet og det har ikke klikket enda ihvertfall.

Lenke til kommentar
Lurt å slå av v-sync

:blush: ehh, hvordan gjør jeg det?

OrakL: Så du har hatt samme problemene med source før? Var det bare og formatere hardisken også funka det eller hva gjorde du får å få det til å funke?

Endret av csboy
Lenke til kommentar

Tror dette har noe med varme å gjøre, ditt skjermkort burde klare det helt ok. Sett alt på så lavt du klarer og prøv da.. Forresten, kjører du HL2 bra? Hva med doom3, Farcry osv? Skjer det bare i spilling? jeje, lykke til hvertfall, du skulle ikke trenge nytt grafikkort enda, men det hadde ikke skadet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...