natier Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hallo! Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg slår av Broadcast av SSID på en D-Link DI-624+ ?
fblpr Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 slå av ssid broadcast på Dlink routere er gjemt under Advanced--> Performance av en eller annen grunn... link til Di 624 emulator.. Link
natier Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Tusen takk for svar! Merkelig sted å gjemme dette!!! :-/
Frank2004 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Merkelig sted å gjemme dette!!! :-/ Nei?
White Fox Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 (endret) jeg skjønner ikke frank.. Er du alltid så kritisk til alt og alle.. Gi ihvertfall en forklaring på hvorfor du syntes dette da? Endret 29. november 2004 av White Fox
natier Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Jeg skjønner heller ikke Frank. I min enkle verden ville det eneste riktige være å ha mulighet til å velge "hide SSID" på samme sted som man angir SSID navnet. Å legge funksjonen på Advanced-->Performance ..... Sammen med TX rate, Transmit Power osv.......Det får jeg ikke til å bli logisk.
Frank2004 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det finnes ingen grunn til å slå av SSID broadcast, så innstillingen er meget godt plassert IMO.
White Fox Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Det finnes ingen grunn til å slå av SSID broadcast, så innstillingen er meget godt plassert IMO. Jo.. hvis han bare skal hindre at lite fdatakyndige naboer skal komme inn.. og det er ofte bare det! De som virkelig vil inn kommer inn uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå