Gå til innhold

Hva er hovedargumentet ditt for valg av konsoll? Please, no


Fro

Anbefalte innlegg

Hvorfor jeg valgte XBOX var p.g.a. hardware og at det var konsollen det kom flest spill jeg hadde lyst på. Og Halo var et stort trekk plaster! Etter E3 nå, så ser jeg helt klart at det var et veldig godt valg. Er konsollen med mest orgianle spill, og helt klart flest kvalitet tittler fremmover.

 

Hvorfor jeg kommer til å kjøpe meg GameCube er p.g.a. Mario, Zelda, Star Fox og Metroid. Dette blir store spill, og ser utrolig fete ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Ps2 hovedsaklig for FFX, MGS2 og GTAIII. At man kan spille PSX spill på den er jo også bare et stort pluss..

Stebroren min har en GameCube hjemme.Jeg gleder meg til Zelda,metroid prime og starfox adventures, men ikke noe mer..Synes Ps2 har mest spill som appelerer til meg. Hittil har jeg vært kjempefornøyd med den og spillene..

Lenke til kommentar

XBox - fordi den har Dolby Digital, måtte ha en spillmaskin koblet opp mot anlegget.

 

Hadde aldri trodd XBox var så bra, det overgikk alle mine forventninger. Det er nesten sånn at du må huske å gå på wc før du setter deg til å spille, jeg overdriver ikke !

Lenke til kommentar

DreamCast fordi den var billig og hadde sinsykt mange kule spill og best håndkontroller.

 

GameCube pga. at Nintendo veit å lage gode spill og god hardware. Ser bra ut gjør den også.Pluss at det kommer en haug fete spill til høsten.

 

Xbox fordi den har Amped, feit håndkontroller, HD og nettverkskort. Pluss at det kommer en haug fete spill til høsten til den og.

 

Har like mye gøy med både Xbox og GameCube, ikke er det mye forskjell i grafikk eller ytelse heller. :smile:

Må innrømme at DreamCasten fortsatt er bæibien min da!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 13:59, sanoj_20 skrev:

Ok, orker ikke mer av og være dum når det gjelder konsoller... Har selv PS2. Hvis jeg skulle kjøpt konsoll nå ville jeg valgt XBox, helt klart! :smile:



 

Ja, og hvorfor ville du valgt XBOX? Du ga ikke noe grund :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...