retry Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Trenger personell til å stå for Warcraft3 compo i fremtidig LAN prosjekt... Sjekk ut denne linken for mer info
Drunk_Panda Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 jeg er 15 år. hehe. bor en time fra oslo, drevet en del med data. hadde vært digg å vinne den wc3 summen der hehe hørtes ut som en kul ide d der da. blir d noen annonse eller noe slikt på nettsider?
uberhunter Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Jeg hadde selvfølgelig vært med, HVIS jeg ikke var 15 år gammel. Hadde jeg vært 18+ så hadde dette vært en perfekt idè for meg, men jeg tror det blir litt mye ansvar for meg, og jeg tror ikke at det er noen god idè å la en 15 åring være med å lede et slikt prosjekt.
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Nei, men jeg takker for interessen uansett:) Det har ikke så mye med alder å gjøre. Men erfaring, har dere erfaring med Warcraft3 compoer fra andre LAN, er det jo mulig:) Men blir det LAN, kan dere jo i alleflal være med å konkurrere om disse pengene:) Nettside kommer i løpet av en måndestid.. da litt mer er avklart.. og ja, det vil bli meget godt annonsert
Showbox Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Genialt Har stor tro på dette proskjektet. Endret 30. november 2004 av Metalwar
retry Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Flott:) FInt at noen folk ser positivt på dette.. det trenger vi.. men er det ingen som kunne tenke seg å ta ansvaret for compoen på ett av de mange stedene? TAkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå