Gå til innhold

Sony Ericsson k700i problemer


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Hei.

 

Har Sony Ericsson k700i, og jeg har noen problemer med den. Har kjøpt meg handsfree trådløs (blåtann). HBH-600 er navnet på enheten. Telefonen kobler denne ned hele tiden. Trådløsen blir ikke koblet ned under en samtale, men feks får jeg inn en samtale, etter en avslutta samtale, så har trådløs enheten (HBH-600) blitt koblet ned i mellom tiden.

 

Den kobler faktisk også noen ganger rett ned etter jeg har koblet den opp. Telefonen er oppdatert fra Sony Ericsson sine hjemme sider (software) dette ble gjort på Spaceworld, der jeg kjøpte telefonen, så jeg skal ha siste version av programvare.

 

Hva kan være galt ?? Telefonen eller den trådløse enheten (HBH-600) ?? :hmm:

 

Gode svar mottas med takk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde HBH-35 som oppførte seg sånn som du beskriver med min K700i. Problemet var i tillegg at rekkevidden var mye dårligere enn oppgitt så jeg sendte det inn til Teleservice. Etter 14 dager ringte jeg å purret på det og da sa de at HBH-35 hadde gått ut og ble byttet ut med HBH-300. Noe jeg ble glad for fordi HBH-300 er ett mye dyrere headset. En uke senere fikk jeg HBH-300 tilbake fra dem og det virker helt perfekt. Den har rekkevidde på 15-20m i praksis og kobler seg ikke ned mellom samtalene. Hvis telefonen har BT aktivert og jeg slår på headsettet kobler den seg opp automatisk og forblir tilkoblet. Hvis jeg slår på headsettet først og aktiverer BT på tlf. etterpå må jeg koble det opp fra tlf., men da holder den seg oppkoblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...