gamerman Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei Hva kan foråsake riper i en vanlig ctr skjerm? Jeg f.eks tørket forsiktig over med min genser på skjermen , kan det lage riper ? I såfall så blir det utelukket i tiden fremover med bare støvklut i stedet Finnes det noe produkt også som kan fjerne riper i en pc skjerm ? Skal spørre på Komplett på mandag men hadde vært supert om noen hadde hjulpet meg her nå eller i morgen Endret 28. november 2004 av gamerman
Kasp Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Det skal VELDIG mye til før du får en ripe i en CRT skjerm. Gud veit hva jeg gjorde med min gamle 17", den er fortsatt like fin
gamerman Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Ok , det er rart dette her as , kan hende at jeg ikke har sett en dritt også først lagt merke til det nå . Har kjøpt en brukt FlexScan F 930 lagd av EIZO og EIZO er jo kjent for kvalitet så jeg begynte å lure på om en vrid opp støvklut eller en genser skulle lage riper i skjermen Men faen da har jeg 3 riper som plager livet av meg ! Vet du om noe/eller noen som kan fikse dette ? Er ikke så veldig happy at det gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå