-¤Zen¤- Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Har et AOpen GeForce 6600GT 128Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL PCI Express . Når det blir brukt til spilling, 3d Mark eller andre ting som krever 3D så blir kortet fort 80grader. Lurer på det er normalt for dette kortet eller om det er eventuelt Software problem(skal viften styres av driverne?) Noen som har et likedan kort som kan svarte? Får endelt grafik BUG når kortet blir så varmt
korny Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 på min AOpen 6800GT kan tempen komme opp i 75 grader load. har du nok kabinet vifter. et anet tips er og bytte kjøle pasta.
-¤Zen¤- Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Vet ikke helt jeg. Signaturen din er jo: Aldri tro på meg!!!!!!!! Skjermkortet kommer faktisk opp i 80grader når døren er tatt av.
korny Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 når kabinette er åpent så beveger ikke luften seg så mye ved skjermkortet. prøv og sette en kabinet vifte til og blåse mot kortet og se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå