Catbui Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Håper dere kan hjelpe meg: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Bør være ganske god , da jeg bruker den nærmest daglig. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke nødvendig -WAP:Ja -Kalkulator: Gjerne -JAVA:Ja -Email klient:Ikke viktig -Spill:Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Hva som helst, bare ikke for stor!! -Vekt: Ingen betydning -Antenne: Helst integrert, men kan ha utvendig og -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Touchscreen:nei Pris: Jeg har mellom 0 og 4500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): uten binding, eller med djuice magnum Diverse: -Merke: Helst ikke Nokia eller Siemens -Kamera: JA!! (megapiksel-kamera) -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke viktig -Triband: Ja -Infrarød port:Ikke viktig -Bluetooth:Ja!! -Minne: Min 50mb hvis ikke plass til minnekort -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Gjerne -Radio:Ikke nødvendig -3g(UMTS): Trengs ikke -Wlan: Trengs ikke -Batterilevetid: Litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Den brukes som underholdning, ringe, sms, og som avtalebok. Veldig viktig!! Så folkens... Kan dere hjelpe meg??
axxls Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Sony Ericsson K700i beste mobilen ute nå til dags... (min mening)
Algron Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Sony Ericsson K700i beste mobilen ute nå til dags... (min mening) K700i har ikke megapixel kamera eller over 50 Mb minne
kristi87 Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Samsung D500 =) den e best vett du kommer ut i begynnelsen av desember
mikaragua Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Samsung D500 =)den e best vett du kommer ut i begynnelsen av desember Enig. Du burde ta en titt på D500 ettersom du helst ikke vil ha Nokia eller Siemens men vet ikke hvordan kalenderen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå