Coaxmetal Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Er det bare meg eller er det veldig ustabilt? Noen indikasjoner på at de kommer til å fikse på det?
Dinosauromann Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg synes også det pleier å være ustabilt. Noen ganger er det bare helt umulig å logge inn.
MemorY Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Er det bare meg eller er det veldig ustabilt? Noen indikasjoner på at de kommer til å fikse på det? Sykt ustabilt. jeg og en kompis har prøvd å få adda hverandre og søkt på username og mail men vi finner ikke hverandre
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Har lagt til kompiser på friends, men veldig ofte virker det som de ikke finnes, eller jeg får opp denne meldingen:
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Eg får nesten aldri logga inn Det er veldig ustabilt, men hvorfor ligger dette i HL 2 forumet?
MemorY Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Eg får nesten aldri logga inn Det er veldig ustabilt, men hvorfor ligger dette i HL 2 forumet? Har vi et steam forum? Nei. Så vi tar der her siden steam og hl henger sammen.
henbruas Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Eg får nesten aldri logga inn Det er veldig ustabilt, men hvorfor ligger dette i HL 2 forumet? Har vi et steam forum? Nei. Så vi tar der her siden steam og hl henger sammen. Vi har alltids et CS forum
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 (endret) Friends kunne ha vært en helt genial funksjon, hadde det bare fungert. Vi får håpe at Steam fixer problemene som Friends sliter med, det ville vært et løft for Steam.. p.s. Friends er vel mer CS relatert enn det er HL? Tråden burde vel flyttes til CS forumet.. Endret 27. november 2004 av Vultur Gryphus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå