Gå til innhold

K700i Wap, jeg kommer ikke inn!


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en ringetone til min Sony Ericsson K700i i går. Da jeg skulle laste den ned kom dette: Kobler til.... Så venta jeg. Så kom dette: Tilkobling avbrutt. Jeg har prøvd å gått inn på wapen mange ganger nå uten lykke. Jeg har til og med fått tilsendt nye instillinger for gprs og mms flere ganger uten at det hjalp. Det underlige er at jeg får sendt mms og tatt imot mms helt fint da! Hva er galt egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du slått av og på telefonen etter å ha mottatt oppsettet ? Det må du nemlig gjøre for at det skal virke.Noe av samme måte på innstallering av programmer på pc.Så må du gå inn i oppsettet for kommunikasjon og sjekke/velge NetCom MMS.

Gå deretter inn på meldinger,innstillinger,MMS og sjekk at det står http://mms i Meldingsserver, og NetCom MMS i Internett-profil.Lykke til ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Sorry ! Jeg ga et svar ang. MMS. Skal du inn på WAP,få ned oppsettet,innstaller (aksepter).Slå deretter av og på telefonen.Gå inn på Datakommunikasjon og Internett-innstillinger.Undervalg i instillingene er Internett-profiler og velg NetCom WAP GPRS.Trykk så på MER,og sjekk at det står koble til med: NetCom WAP GPRS.Da er du sikker på at du har fått riktig oppsett og innstallert det riktig.Da skal du kunne wap-e :w00t:

Lenke til kommentar

Har problemer med min SE S700i også. Har one price abb, men de bruker netcom sine linjer. Får ikke sende mms eller koble til internett. Ser ut som jeg har problem med gprs, for jeg får koble til internett med gsm. Har fått beskjed om at gprs skal være aktivert i abbonementet mitt. Er det noen egne innstillinger for gprs som må sendes til mobilen eller noe ? Har vært inne på https://netcom.no/ota/ og sent mms og wap innstillinger til mobilen min, "restartet" den etterpå, men ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...