Gå til innhold

Knall leveringstid av Komplett


Anbefalte innlegg

Sitter å leser igjennom alle de dårlige webshoperfaringene som kommer inn støtt å stadig. I forhold til antall bestillinger er det kansje ikke all verden, hva vet jeg.

 

Vil uansett legge inn en skrytepost til Komplett.

 

Bestilte Tirsdag denne uken ett demobrukt nf7 v2.0(Forøvrig etter å ha lest poster her inne) Bestillingen gikk ca 1630 og pakken var klargjort ca 1700 samme dag. Onsdag kveld var pakken på døren(bestilte levering på kvelden). Det synes jeg er kjempebra og ca 1-2 dager raskere en forventet.(Vet ikke om andre leverandører gjør det samme men det bryr jeg meg ikkeno om siden jeg er og alltid har vært storfornøyd med dem, både på telefon og igjennom vanlig web bestilling.

 

Så bottom line, i disse henge ut webshoptider:

 

GO KOMPLETT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsetter Komplett med slik kundeservice blir det Posten som blir den "sinkende" .

Men Posten er nok på vei de også , de er selvfølgelig helt klar over at netthandel vil fortsette å øke.

Vi forbrukere kan nok oppleve både raskere og rimeligere pakkepost på sikt .

Den begrensende faktor er selvfølgelig geografi og bosetningsmønster , hverken Posten eller Komplett kommer utenom her.

På den annen side er vel disse faktorene en av årsakene til at netthandel burde fungere spesielt godt i Norge .

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noen dårlige erfaringer med komplett.no heller.

 

Det er vel ofte slik at vi mennesker er flinkere til å klage enn til å gi ros, derfor kommer det vel flere negative poster om komplett.no og andre nettbutikker enn positive poster.

 

:xmas:

Endret av ElNino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...