Vt-iversen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Prøver å starte hl2 for å spille litt, og så får jeg denne meldingen: Steam - Error The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes. Kjempefint opplegg med registrering for å unngå piratkopiering, men at ikke JEG får spilt MITT spill, som JEG har betalt penger for, og som JEG vil spille NÅ!!! -suger! Edit: Det skal nevnes at det bare tok "a few" (10-12) minutter får jeg fikk spille, men jeg syns det prinsippsak. Endret 26. november 2004 av Vt-iversen
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Prøver å starte hl2 for å spille litt, og så får jeg denne meldingen: Steam - Error The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes. Kjempefint opplegg med registrering for å unngå piratkopiering, men at ikke JEG får spilt MITT spill, som JEG har betalt penger for, og som JEG vil spille NÅ!!! -suger! Edit: Det skal nevnes at det bare tok "a few" (10-12) minutter får jeg fikk spille, men jeg syns det prinsippsak. Lagde du et emne uten å ha ventet i 10-12 minutter Du burde iallefall vente 30 min før du lager emne om det.
Vt-iversen Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Nei!!! Ikke når JEG vil spille MITT spill NÅ! Men så lenge det ikke tar mer tid enn 10-12 minutter, så får det vel være greit da. Så da er det vel unødvendig at denne tråden tar opp plass her. Har noen andre forresten opplevd det samme, og at det tok enda lenger tid i disse tilfellene?
Frijazz Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) ...Har noen andre forresten opplevd det samme, og at det tok enda lenger tid i disse tilfellene? Jeg har prøvd både seint og tidlig i tre dager å laste ned HL2 på ny, men alltid den samme feilmeldingen. I dag fikk jeg et godt tips, installere Steam på ny. Det gjorde jeg og nedlasting av HL2 startet med en gang. Så enkel løsning, eventuelt så idiotisk av meg å ikke prøve det med en gang. Endret 26. november 2004 av Frijazz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå