Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knærta akuratt mitt In-Win S506 og trenger et nytt kabinett.

Så på microplex og kom over Santa Fe. Kabinettet ser stilig ut og koster veldig lite. Noen som har prøvd det?

Vil gjærne høre fra folk som har kabinettet og hva de syns om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-05-29 21:56, fy_pokker skrev:

turbo-knappen er faktisk ikke til cpu`en.. :smile: den er en slags 7v/12v til viftene som følger med.. men det er fremdeles kult!

Har du kabinettet siden du hvet hvordan turboknappen fungerer?

Skrevet

Quote:

Har du kabinettet siden du hvet hvordan turboknappen fungerer?

Nei, men jeg kjenner en+at jeg leste d i en test som 3dfxcool la ut en url til.. vet ikke om den er der ennå. spør de.

Skrevet

God gammel turboknapp koblet til voltmod på hovedkort og skjermkort, + full fart på alle viftene? :wink:

Men de gamle turbo-knappene byttet vel egentlig mellom to busshastigheter, så det hadde jo også gått å koble den til 100/133-jumperen på hovedkortet.

Skrevet

Quote:

Den 2002-05-30 20:58, asdfteam skrev:

God gammel turboknapp koblet til voltmod på hovedkort og skjermkort, + full fart på alle viftene? :wink:

Men de gamle turbo-knappene byttet vel egentlig mellom to busshastigheter, så det hadde jo også gått å koble den til 100/133-jumperen på hovedkortet.

Hadde man vert et lite elektronikkgeni hadde man klart det. Men jeg har fått tak i ei kasse. Hjalp min far og bere noe datautstyr og fikk som lønn et Apoen Hx-08 kabinett (Fulltoweret) :grin: Skal bli god plass til vannkjølinga der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...