Gå til innhold

Kva slags instrument spiller du?

-Kimmi-

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg spilte saksofon, var kjempe god! men korpset ødela helt for meg..Så nå skal jeg begynne å spille gitar hvis jeg orker :)

Hurra, vi klager på alle andre :roll:

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg spiller Piano og har nettop begynt på mitt tredje år.

Skrevet

her går'e på gitar ja:) har spillt i over 5 år nå tenker jeg... men bare for morro, så har ikke utvikla så veldig skills :p hehe..

Lenge leve Guitar

Skrevet

Nå spiller jeg gitar, veldig gøy! :!: Har spilt forskjellige instrumenter siden jeg var 5 år,cello, fele og fiolin, men gitar er det jeg liker absolutt best. Gitaren min var faktisk den ene gitaristen i Rockatansky sin først :D *stolt*

• 2 uker senere...
Skrevet

Spiller hovedsakelig bass. Spilt i ett år ca. og fikk for noen uker siden min Rickenbacker 4003 Fireglo! :D

Kan en del på gitar og, selvom dette er begrenset.

Skrevet

Har spilt gitar i ca et halvt år. Går og sikler på en VOX AD30VT forsterker. Prøvde den på Kick Music i dag, og etter å ha prøvd 10 andre merker fant jeg lyden jeg AKKURAT var ute etter. Jeg har en stratocaster og 2 akustiske. Er ikke noe særlig god, men spiller mest for gøy :)

Skrevet
Jeg spilte saksofon, var kjempe god! men korpset ødela helt for meg..Så nå skal jeg begynne å spille gitar hvis jeg orker :)

Hurra, vi klager på alle andre :roll:

4309591[/snapback]

mye lettere sånn :)

Skrevet
Spiller hovedsakelig bass. Spilt i ett år ca. og fikk for noen uker siden min Rickenbacker 4003 Fireglo!  :D

Kan en del på gitar og, selvom dette er begrenset.

5103449[/snapback]

din heldige jævel! :mad::mad:

:tease::thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...