crypt0r Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Etter 2-10 min med spilling faller spillet plutslig ut til windows uten noen som helst feilmelding! jeg bruker de nyeste omega driverene (tror jeg), v 2.5.90. jeg spiller meg 1024x768 oppløsning og ellers alt på max. specs i profil! noen som kan hjelpe?? EDIT: Har nå byttet til nyeste driver fra ati, og reinstallert directx 9.0c uten resultat! Har byttet språk til tastatur, patchet, hardware acceleration on/off.. kommer ikke på mer!! Endret 28. november 2004 av crypt0r Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ingen som vet noe?? Noen må da ha samme problem Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde samme problem, fikk aldri løsningen.. Akkeratt no opplever eg dette med Half-life2, men no får eg feil mld.. Instruksjonen "0x241f8977" referte til adresse "0x01c8f5c0". Minnet kunne ikke værer"read". Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Merkelig dette her.. Jeg kunne spille demoen for ikke så lenge siden, men etter jeg innstalerte hele spillet fungerer ikke den heller! Jeg opplever også samme problem i demoen til MTX Mototrax (ikke at det var så farlig;) ) Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hehe samme her., kunne spille demoen, men tror det har noe med ram og gjere eg ettersom demoen er ikkje så stort del av brettet tilgjengelig, altså trenger mindre ram men på orginal er store deler av byen tilgjengelig heile tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå