Gå til innhold

Kamera til slow motion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter også etter et kamera som kan "ta opp" i høyere fps slik at jeg kan bruke en slow motion fuksjon filmen spiller av på 22-29 fps - og filmen vil ikke "hakke" i avspillingen som skjer om en filmer i 25fps.

Noen programmer som kan brukes? Noen kameraer?

Mvh

Allyse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også legge til at trv-900 har en perfekt sakte film avspilling. Jeg aner ikke åssen det blir gjort, men resultatet er helt uoverkommelig (nesten:) Ikke mange kamera som har en slik funksjon.

• 2 måneder senere...
Skrevet

JVC har en modell, DVL GR-9800, som lar deg ta opp i slow motion. Du kan da ta opp i 2x og 4x hastighet, men da vil opptaksbildet bare bli 1/2- og 1/4-del av hele bildet. Opptaket krever også mere lys vist du tar opp i dårlige belyste rom.

Skrevet

Ang software. Adobe Premiere kan lage bra slow motion effekter (eller high speed effekter).

Vet ikke hvor sakte du kan lage dem før de blir hakkete, men etter mitt bruk fungerer det veldig bra.

____

TV

Skrevet

GR-DVLmodellene til JVC har muligheten til å ta opp i highspeed, men da blir bare halve bildet brukt, og jeg har enda ikke fått denne funksjonen til å virke korrekt når jeg redigerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...