Gå til innhold

Så altfor mørkt i spill, særs HL2


Anbefalte innlegg

Har radeon skjermkort, og når eg skal spille HL2, så blir alt så utrolig mørkt enda eg stiller brightness til 1.6 i HL2. Også i windows har eg stilt brightness veldig høyt opp uten noen effekt (ja jeg har både tatt opp lyset for skrivebord og fullskjerm3D).

 

Det som også skjer, er at når eg går ut fra HL2, så er skrivebordet mitt mørkere slik at eg må inn og sette lyset opp. Eg må ikke sette lyset opp, eg må egentlig bare gå inn og trykke "bruk".

Har installert nyeste drivere osv.

 

Noen som har lignende problem i andre spill eller HL2 (spesielt) som vil dele erfaringen?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei den er definitivt ikke tatt kvelden. Eg installerte powerstrip, då funket det når eg brukte "hot keys`en". Det som skjer er at alle innstillingene mine går vekk når eg går inn i HL2 (også andre spill forresten, men då kunne eg gå ut i windows mens spillet kjørte og ta det på igjen), det gjorde det også med powerstrip, men straks eg brukte en hot key til å stille opp lyset kom den umiddelbart opp til lysnivået eg hadde stilt den inn på. Har lagret og hele pakken såklart :)

 

Bare lurte på hva dette fenomenet kunne være. Uansett løst, takk for innspill uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...