Iver. Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg kjøpte hl1 for noen dager siden(har veldig dårlig data) , men når jeg kom hjem og skulle taste inn cd-keyen kom dette opp: DUPLICATE CD KEY The cd key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therfore invalid . Your subscription to half-life platinum pack has not been completed. Hva skal jeg gjøre og hva er egentlig det der?????..
d0ppler Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 hmm.. jeg hadde sendt mail til Valve, og bevist at jeg hadde kjøpt spillet.. Ser ut som om en eller annen har klart å stjålet cd-keyen din og registrert seg på steam før deg...
Iver. Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 så da skal jeg sende en mail til valve med en kopi av kviteringa eller noe sånt?!
Andre88no Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg kjøpte hl1 for noen dager siden(har veldig dårlig data) , men når jeg kom hjem og skulle taste inn cd-keyen kom dette opp: DUPLICATE CD KEY The cd key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therfore invalid . Your subscription to half-life platinum pack has not been completed. Hva skal jeg gjøre og hva er egentlig det der?????.. jeg har samme problemet bare att jeg har spillt spillet før og når jeg for 4 dager siden skulle innstalere det igjenn så skjedde det samme med meg også
|FSK| Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Send mail til valve, om mulig med bilde av kvittering og cover (etiketten med cd-key'n)
Iver. Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Send mail til valve, om mulig med bilde av kvittering og cover (etiketten med cd-key'n) hadde jeg hatt digitaltkamera så ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå