no name needed Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Soldier of fortune double helix. JEg kommer inn i spillet helt til jeg velger start new game. Da går den tilbake til windows og viser denne meldingen. Shader models/characters/gore/bloody_droop_2d has a stage with no image Couldn't read models/characters/gore/gil_bloody_maul -- Image load failed WARNING: R_FindImageFile could not find ' Shutting down sound system ...freeing dsound.dll RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- ----- Server Shutdown ----- ==== ShutdownGame ==== ... ICARUS_Shutdown ... GoreManager_Shutdown ------------ Clearing MATERIALS ---------- --------------------------- Freeing shader text ..... Failing to initialize suit_sleeves.glm! Check to see the the model is OK! ------------- Input Shutdown ------------- ------------------------------------------ Ikke hele meldingen men det viktigste. (tror jeg) Jeg skal bruke spillet i en oppgave om pc-vold, så jeg ville satt veldig pris på om noen av guru'ene her på forumet kunne bistå med sin kunnskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå