mardraum Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei; jeg har med stor glede funnet ut at man kan sette taskbaren til x grad gjennomsiktig. Noe som gjør at alt ser litt kulere ut. Men dog det er et problem. I bakgrunnen av taskbaren ser man da gjerne litt (eller mer) av bakgrunnsbildet. Så da tenkte jeg at jeg kunne lage en javaklokke som activedesktop enhet og legge denne under startknappen min (som er et hakk høyere enn vanlig, ved bruk at to høyder på oppgavelinjen). Dette tomrommet kan man ikke bruke på noen annen måte; som jeg vet om ihvertfall. Problemet oppstår nå; for det viser seg at gjennomsiktigheten ikke er dynamisk. Dvs hvis man flytter for eksempel et activedesktop objekt bak oppgavelinjen vil ikke dette bli vist bak. Dette setter jo en dramatisk stopper for mine utfoldelser for tomrommet under startknappen... Noen som vet om, eller har blitt irritert over dette problemet, eller bedre, vet om det finnes en form for fiks til det? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/33239-customizer-xp-taskbar-transparency-feil/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå