eKoFiSK Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Skal formatere pcen min snart, og vil gjerne beholde mine saves i STFU2 (NFSU2) Lurte på hvor de finnes, slik at jeg kan ta backup av de
SpinNdre Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 C:\Documents and Settings\*Din bruker*\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Bluebeans Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Offtopic: Er det helt slutt med å legge savegames i spillmappa? Legges jo til ting i Mine Dokumenter hele tida =\
shabador Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Offtopic:Er det helt slutt med å legge savegames i spillmappa? Legges jo til ting i Mine Dokumenter hele tida =\ Hadde det nå enda vært så hyggelig, man tar jo alltid backup av My Documents. Savegamene til NFSU2 ligger ikke i My Documents, men noe så hinsides langt inne i mappestrukturen til Documents and Settings.  I tillegg er jo alle mappene fra og med "C:\Documents and Settings\Navn på bruker\Local Settings" skjult i Windows. Makan til virrvarr er det lenge siden jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå