alexern Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 kunne jo festa raddisen med det samma opplegget som du brukte til strømforsyninga da men 22-26 idle er ikke dårlig Lenke til kommentar
torgros Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 ey, fansi takker Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Har nå kjøpt meg relé på clas, men trenger litt hjelp med koblingen... Hvordan skal dette kobles Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 WTF Hva skal det være til, evnt va er det tallene for no? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 øhm.... prøv å lag en litt mere detaljert forklaring og skriv hvor ledningene kommer fra og hva de "er" forno... for sånn det står nå så skjønte jeg ikke en dritt Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Altså tallene er porter som jeg kan koble ledninger på... Mer vet jeg ikke.... kan ikke slike elektriker koder..... Tror det er et flerpolet relé ja.. Produktinfo: Relè. 11-polet innpluggingsrelè med 3 vekslende kontakter. Kontaktspenn. 250 V/10 A (res.last). Kontaktmateriale AG CD. Inneb. lysdiode. Endret 8. januar 2005 av torgros Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 øhm.... prøv å lag en litt mere detaljert forklaring og skriv hvor ledningene kommer fra og hva de "er" forno... for sånn det står nå så skjønte jeg ikke en dritt Beklager.. tegnet bare av det koblingsskjemaet som stod bakpå releet jeg.. BTW produkt fra clas ohlson 11 polet innpluggingsrele Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 hva pokker skal du med 11 poler a!? bytt det og kjøp et firepolet!som tåler 230V så skal alt bli bedre Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) kan du fortelle hvilke utstyr du skal koble til? Edit: leste litt fra tidliger innlegg og fant ut hva du skulle koble til Edit: Mer informasjon om reelet Endret 9. januar 2005 av Myrsve Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøpte en 1polet rele jeg. Tror det er det enkleste Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kan noen linke til et fant ingen på clas Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kan du heller prøve å ta et bilde av tegningen isteden for å tegne det selv. Går Elektro vk1 Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kan du heller prøve å ta et bilde av tegningen isteden for å tegne det selv. Går Elektro vk1 Har sm sagt funnet ut at det er feil rele.... Jeg har 11-pols trenger visst 4-pols Finner ingen som passer på futurlec eller clas Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 han må jo ha 4 firepols da hvis ikke så funker det ikke... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøpte dette jeg: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....705B060F1841411 Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Kjøpte dette jeg: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....705B060F1841411 har den 4 tilkoblinger da altså Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 sånn sett ja... jeg tenkte på firepolers tilkobling jeg, ikke firepolers switch... da kan jeg skjønne at du kaller det enpola men det der ser jo ut til å funke Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 En ting jeg lurer på! Hva står VAC for? Er ikke akkurat utdanna elektriker, så kan ikke så my om dett(snart ferdig med ungdomsskolen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå