nd4spd Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Hei Jeg har et problem med farcry, etter noen minutters spilling kommer får jeg bluescreen, og pcn klikker. Noen som vet hva som kan løse dette? (jeg har orginal dvd, hvis noen lurer på det) Edit: Jeg har prøvd flere spill nå, men med samme resultat. Endret 27. november 2004 av nd4spd
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hmm.. Det første jeg tenkte på var bug i window, eller for liten psu.
nd4spd Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Hmm.. Det første jeg tenkte på var bug i window, eller for liten psu. Tenkte på det samme selv, men jeg hadde 250w før og da virket det, men nå har jeg 360w (chieftech) så det burde ikke være psu. Spillene funket før også så jeg tror heller ikke at det kan være bug i windows. Det eneste jeg kan komme på, er at kansje jeg hadde en "super" 250w og har en elendig CT360w-psu...
Svein_Jarle Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ja, det er utrolig forskjell på PSUene.. Hadde en 360W PSU (husker ikke merket), som etterhvert ga meg blåskjerm i mange spill, men jeg bytta til en 300W AOpen PSU, og da funka alt fint.
nd4spd Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Har nå et nytt problem: Etter å ha loadet og spilt i alt fra 10sek til 5min henger spillet seg og jeg må starte pcn på nytt. Har prøvd med v.1.3 men det virket fortsatt ikke. Har også prøvd å installere på nytt, men uten hell. Noen som kan hjelpe?
Blue--Sky Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Du har ikke et overklokkings prosjekt på gang eller??
nd4spd Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 (endret) Du har ikke et overklokkings prosjekt på gang eller?? Har klokket ned, men det klikker enda raskere nå... Edit: Måtte laste ned 1.3 på nytt, nå virker det endelig Endret 29. november 2004 av nd4spd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå