Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link 514, fungerer ikke.


Anbefalte innlegg

jeg prøver og sette opp min D-Link 514 Wireless Router.. men jeg klarer ikke og det til, jeg har prøvd og få noen til og hjelpe meg på andre forum, men vi kommer ingen vei.. så er det noen som har vært borti det samme? noe som kan hjelpe meg igjenom dette..

 

Nettleverandøren : Lyse

Nettverkskort : Wireless 2200GB \ Intel® Pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok.. problemet er og få til det trådløse... jeg sitter og sufer nå med laptop'en via routeren... Med kabel da selvfølgelig... men jeg vil ha bort den kabelen.. :( men vet ikke hvordan.. jeg fårstå meg ikke på dette greiene her..

 

så det blir vel pcen til routeren da?

 

jeg har observert at den sender ut "pakker" på Wireless .. ingen som blir motatt ..

Lenke til kommentar

Har du enablet wireless på laptopen da? Hvis du har det (er gjerne en knapp for å slå av selve radioenheten), finner den fortsatt ikke noe trådløs nettverk? Skla bare være å flge wizarden når du logge inn på routeren, og så vil laptopen finne et trådløst nett.

 

Fredrik,

 

(*gjesp*)

Lenke til kommentar

bios`en? på min thundra 1557 så må eg enable/diable tråløse nettverks korte i biosen....kanskje det her du må gjøre vis det står "radio switshed off" så er det pga det er disable i biosen eller noe feil med driver osv.på min pc så lyser det eit lys når det tråløse nettverks korte er "enablea" kanskje her feilen ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...