ELR Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Har mekka en liten actionfilm fra HL2. Den er tatt opp i kun 800 x 600, og Windows Moviemaker gjør kvaliteten enda dårligere..... kjipt nok. Uansett, for de av dere som vil se, følger dere denne linken her, hvis ikke, la være edit: Fiksa litt på linken edit: Trenger plassen på serveren... måtte ta vekk filmen. Endret 24. november 2004 av Pitbullo
ELR Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Kan legge til, alt er fra veldig tidlig i spillet.
Wyldelife Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kuul film! Digga når du "sneik" dge på dem Combinene, og blasta ræva dems.
Akira Kurosawa Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 skaff deg bedre videoredigeringsprogram som adobe eller pinnacle (pinnacle er ikke så bra men har noen morsomme enkle elementer) laster ned filmen
ELR Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Er foreløpig bare en liten snutt, et eksperiment. Skal prøve å fikse i et annet redieringsprogram (InterVideo WinDVD Creator, fulgte med hovedkortet). Skal se hva jeg får til etter hvert!
Fre_ZZe Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jepp, va kul den.. Vil helst ikke se så mange videor jeg da...så jeg ikke ødelegger morroa
ELR Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 hehe! Derfor det er fra tidlig i spillet Vil ikke ødelegge for noen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå