kim21 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg har nå lasta ne en patch som gjør at du kan spille Hl2 uten nett..Denne patchen er lovlig og skal lanseres til fredag,men som dere vet så klarer en eller annen luring å snike den ut på nette før realesen hehe....Søk på Hl2-patch offline tror jeg... Funka for meg....skal prøve å finne linken til patchen... Gi meg noen minutter folkens
Blib Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Uhm, du trenger ingen patch, uoffisiell eller offisiell. Du bare kobler ut ledningen, restarter Steam og vips så skal det funke Edit: Enten dette, eller bare starte opp HL2 en gang i online-mode eller ett eller annet. Les på forumet Endret 17. november 2004 av Blib
kim21 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Hmm..oki...jeg måtte laste den ned fikk jeg beskjed av en kompis...det finnes sikkert mange måter å spille offline på
jke Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg har nå lasta ne en patch som gjør at du kan spille Hl2 uten nett..Denne patchen er lovlig og skal lanseres til fredag,men som dere vet så klarer en eller annen luring å snike den ut på nette før realesen hehe....Søk på Hl2-patch offline tror jeg... Funka for meg....skal prøve å finne linken til patchen... Gi meg noen minutter folkens hadde du giddet å finne den siden eller?Kjøpte hl i går og får det ikke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå