gamerman Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hei Jeg får ikke satt resolution på høyere en 1280 x 960 , Jeg har : Amd +2400 , 512 twinmos ram på et Msi hovedkort og x800 Pro kort. Når jeg setter alt på høyt så lagger spillet en del , når alt er på max utenom none anti alasing så er lagger det ikke i det hele tatt. Men jeg vil gjerne kjøre spillet på max. Hva trekker meg ned ? Jeg vil tippe ram fordi cpu er helt ok og skjermkortet mitt burde ta dette spillet uten noe problemer. Jeg har en gammel skjerm : hp pavilion mx 70 som er 4 år gammel og kjører 60 hertz i denne resoluiton . Og hvorfor får jeg ikke mer resolution i spillet ?
Loooper Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kjøp deg nye skjerm. Grunnen til at du ikke kan spille på høyere oppløsning, kan være nettopp på grunn av skjermen. Å spille Half-life uten 100hz skjerm er noe dritt uansett. Du bør også ha på VSYNC for å unngå lagg.
gamerman Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Ok , men rammen er vel litt lite også eller ?
da Gauss Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Håper ikke dette høres sarkastisk ut; men du vet hva anti-aliasing er, og hva det krever av skjermkortet ditt? Det kjører interpoleringsrutiner på grafikken slik at det reduserer kanter og ujevnheter. Ved 8xAA suger du MYE saft av skjermkortet ditt, og du bør nok ikke forvente å kjøre source ved disse innstillingene. Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig heller.
gamerman Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Duger denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122529&cks=PRL ? Maks. oppløsning 1600 x 1200 / 75 Hz Funker det ?
ghost7 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 ja det er ein grei skjerm... har 920d og det funker fint med hl2...
gamerman Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Må bare si en ting jeg også : Jeg kjører Cs Source med anti alasing fult og resten på fult uten problemer i det hele tatt.Men når det kommer til HL 2 så går det ikke så bra.Men hadde sånn lagg i starten når det kom lyd inn, som også mange andre sliter med !
Grobo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Noen som har mekka i config fila? Jeg gikk inn og endra på en hel del. Det gjorde slik at jeg kan kjøre det glatt. Annbefales. Dere kan endre i dxsupport.cfg fila. Der står det fra før av at amd max støtte 1.7 ghz og 216 mb ram eller noe. Skift til det dere har. Da går det mye glattere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå