Gå til innhold

Hjelp meg med ny telefon!

C4mpi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jo mulighet for minnekort.. har du kjøpt ekstra minnekort til den? i så fall hvor stort og hvor dyrt???? Lurer på mue jeg vettu..:yes:

Følger det med handsfree? Hva følger med? *lurepå*

Svar fort! ;)

Skrevet

Ja du lurer fælt. Det meste av opplysningene du spør om finner du på beskrivelsene om telefonen. Men jeg skal gjøre det enkelt for deg :p

Det følger med handsfree(!), og et minnekort på 64 mb. Jippiiiiii! Blir det telefon på deg eller??

Skrevet (endret)
E398  :thumbup:   Knallbra mobil.

(har dog ikke videoopptaker, men kan spille av)

Du kan lese en test her; http://mobiltesten.no/default.asp?page=108&article=13960

Kamera og MP3

Kameraet er utstyrt med lys, og har en rekke funksjoner, både når det gjelder innstillinger og bildebehandling. Kameraet har oppløsning opp til 480x640 (VGA) og kan i tillegg ta opp video.

du sa at den ikke hadde videoopptaker :S

Endret av C4mpi
Skrevet

Jeg er 99% sikker på at den ikke har videopptaker. Den kan imidlertid spille av video...

Jeg trodde faktisk også først at den hadde det, men har ennå ikke greid å finne funksjonen. Tror det er det samme som på min forrige mobil, V600, og den også hadde kun videoavspiller.

Skrevet (endret)

er det noen negative sider ved den, amorine? svar ærlig ;) annet det med video-opptak

Endret av C4mpi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...