Steelz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Topic sier det meste. Er ute etter et program som tar skjermskudd fra telefonen. Finnes det? Jeg har SX1 hvis det er til hjelp. EDIT: Så at den siste der var .gif trenger ikke et som tar skjermskudd i .gif azza! Endret 16. november 2004 av Apple Ståle
adsfiklam Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Fexplorer virker fint! (og som du sikkert vet, gratis) Finns mange andre og
Steelz Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Fexplorer virker fint! (og som du sikkert vet, gratis) Finns mange andre og å? hvordan? jeg har FExplorer
adsfiklam Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Fexplorer virker fint! (og som du sikkert vet, gratis) Finns mange andre og å? hvordan? jeg har FExplorer * to make a screenshot on a SX1 : use the shift key + '0' Har desverre ikke min sx1 foran meg akuratt nå så får ikke forklart punkt for punkt, men det går ihvertfall du har vel siste versjon Endret 17. november 2004 av yrjan
Steelz Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 d u har vel siste versjon Aner ikke, må sjekke, har ikke mulighet for å legge inn før tidligst imorgen....
remerserr Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Her er et annet alternativ: Psiloc Screen Capture. Forøvrig så lagrer den bildene i BMP, JPG eller MBM.
O. B. Lix Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) For å ta screenshot med FExplorer, gjør slik: - åpne FExplorer - Trykk valg, verktøy, slå på screenshot Det kommer da frem en meny som forteller deg resten (bruk shift+0 for å ta bilde) Endret 22. november 2004 av O. B. Lix
Steelz Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 For å ta screenshot med FExplorer, gjør slik:- åpne FExplorer - Trykk valg, verktøy, slå på screenshot Det kommer da frem en meny som forteller deg resten (bruk shift+0 for å ta bilde) Yippii!!!! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå