Bluebeans Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 1. Mapet mitt er helt lyst, det skal være rimelig mørkt. Hvordan fikser jeg lyset over hele banen, jeg kan lage enkelt lamper. 2. Hvordan fikse en dør som kan åpnes, med lyd? 3. Hvordan lager jeg en ventil åpning, av de_nuke typen? Kommer kanskje mer seinere, men starter med de
Mixy89 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 her kommer fler: 4. hvordan lage stiger? 5. hvordan legge ut våpen(, og ikke noe buy mode) 6. hvordan lage glass? og steder der bakken detter sammen? 3. Hvordan lager jeg en ventil åpning, av de_nuke typen? mulig jeg er dum, men hva mener du med ventil åpning?
Sigga Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Med ventil åpning mener han en slik "ribbe" du kan skyte i stykker.
csboy Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) kopierte denne fra en annen bruker på forumet: Gå på entiry tool, som er en hvit dings i venstre margen... Så i høyre margen velger du: Armory_entiry.... Deretter trykker du på stedet der du vil ha våpenet... Så høyre klikker du på den rosa firkanten som kommer frem etter du har høyreklikket, der velger du properties.... Trykk på ITEM, og da vil det komme opp en liste til høyre der du kan velge åssen våpen det skal være... For å gjøre så ingen av lagene kan kjøpe noe gjør dette; på samme måte som å legge ut våpen, nesten... Gå på entiry tool... så velger du info_map_paraments i den høyre margen... bare sett den et sted på banen. høre klikk på den og velg properties.. så velger du wapon buying under.... Så kommer det opp en liste til høyre... og der velger du: Neither Ct`s og t`s can buy weapon....... når jeg sier du skal klikke på en så må du velge den DIGRE røde pila øverst til venstre Edit: Jeg vet foresten også kanskje åssen du lager en sånn ribbe greie. Da tryyker du først på block tool knappen. Så på menyen til høyre velger du categorien "crate" Og så på object velger du et elller annet med breakable i seg. Og så må du jo ha den texturen til ribbene da. Men når du har gjort sånn spm jeg sa vil den knuse etter du har skutt et parr skudd på den. Endret 16. november 2004 av csboy
Mixy89 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 tusen takk, har ikke prøvd, men regner mad at det hjelper, hva med de andre spørsmålene?
csboy Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 tusen takk, har ikke prøvd, men regner mad at det hjelper, hva med de andre spørsmålene? De har jeg ikke peiling på, men regner med at det er noe under entiry tool. Bare å prøve seg frem det.
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Jeg må vite hvorfor mapene mine blir helt lyse fort! Virkelig ingen som vet?
csboy Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kanskje det er et rom du ikke har tak i eller noe sånt. Da blir det helt lyst uansett
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 For å teste så lagde jeg ett rom, med 4 vegger, tak og gulv, men allikavel :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå