Mattlakk Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Hei.. jeg bruker metamod.dll hva må jeg gjøre for at den skal hs boter i cs.. (bruker metamod.dll for å kjøre AmX).... JEg får ikke addet boter med den.. men jeg får det til med den "vanlige" dllen..
DevN Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Filen liblist.gam inneholder vel sti til metamod.dll nå? I så fall, legg til oppstartsparameter til CS: Steam - Play Games - Høyreklikk på CS - Properties - Launch Options: Skriv: "dlls\BOT.dll" uten klammene. Og naturligvis må du bytte ut "BOT.dll" med det eksakte navnet på filen.
Mattlakk Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Jammen i Lan versjon men skal nok få det til.. det går vel ut på det samme takktakk
DevN Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Prøv det uansett: Høyreklikk på snarveien, i Target (Mål) legger du til: "+ dlls\BOT.dll" (husk å forandre til riktig navn på filen). Ps. Mulig feil i første innlegg, det skal være pluss (+) foran oppstartsparameteren. Gidder ikke redigere (latskap).
Mattlakk Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 (endret) Dette er liblist.gam fila.. skal det være sånn ?.. takk game "Counter-Strike" url_info "www.counter-strike.net" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" cldll "1" hlversion "1120" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" game dll "Addons\Metamod\metamod.dll" "+ Addons\Metamod\mpold.dll" trainmap "tr_1" Endret 15. november 2004 av crawford
DevN Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Zbots funker ikke med metamod. Vel, så vidt jeg husker da jeg brukte Deathmatch, så måtte jeg ha både Metamod og AMX-mod. Og jeg hadde det digg med botene da, bare at de var litt dumme, og ikke klarte å kjøpe våpen med Deathmatch. Av en eller annen grunn hadde en fiende klart å få tak i en AK da, og jeg var på CT. Så jeg aner ikke hvordan han (min CPU er en HAN) klarte det. Vel, oppsummering: Zbots funker med Metamod. Hvertfall her. game dll "Addons\Metamod\metamod.dll""+ Addons\Metamod\mpold.dll" Er det lovlig? Er ikke helt sikker, hva er mpold.dll? Bare få alt til å funke uten botene først, så legger du til en oppstartsparameter etterpå. Noe i denne duren "+ dlls\zbotcz.dll" (hvis det er Zbots du bruker) - uten klammene).
Mattlakk Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 jeg vet ikke hva den heter :S helt ærlig så veit jeg ikke om den har noe dll.. hehe.. Kan du si noen andre b0tfolk jeg kan bruke da ?? (kan ikke så mye om sånt)
DevN Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Zbot er nok det beste valget, med tanke på at man kan justere hvor vanskelige de skal være, og sånt. Du får gjøre et søk på Google.no etter botene. Gidder ikke poste den plassen jeg bruker å laste ned fra (siden de fleste har problemer med å laste ned derfra for tiden).
Mattlakk Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 DevN... du er flink.. I suck Men jeg finner ikke noe som helst dll jeg :P:P **eid** Kan noen gi meg en link til noen boter som har .dll Please ha en fin dag
Mattlakk Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 (endret) ok devn... nå har jeg gjort alt du sa... men når jeg joiner kommer det en rar rute opp som Det sikkert skal stå no i, men du ser ingen ting.. ----====BILDE====----- Kan det ha noe med at jeg har plassert Botene feil ???? Liblist.GAM fila mi ser sånn ut nå: game "Counter-Strike" url_info "www.counter-strike.net" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" cldll "1" hlversion "1120" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll "Addons\Metamod\metamod.dll" + "zbot\zbotcz.dll" trainmap "tr_1" Endret 17. november 2004 av crawford
DevN Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) gamedll "Addons\Metamod\metamod.dll" Også legger du "+ zbot\zbotcz.dll" som oppstartsparameter (høyreklikk på snarveien, velg Properties/Egenskaper, Target/Mål). Anroptegnene trenger du ikke. EDIT: Når jeg ser på plasseringen din til zbotcz.dll, så fikk det meg til å lure på om plasseringen til filene var riktig..? Jeg har: dlls\zbotcz.dll cstrike\BotProfile.db cstrike\BotChatter.db cstrike\BotCampaignProfile.db Finnes noen flere filer også til zbot. Endret 17. november 2004 av DevN
Mattlakk Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Det funker sikkert fett det.. men når jeg høyre klikker er det ikke no "mål" Se ---===HER===---
DevN Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det der så ikke ut til å være en snarvei, men du kan sikkert legge til "+ dlls\zbotcz.dll" etter "hl". Er ikke helt sikker på om det går, men, men...
Mattlakk Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 gIDDER DU og paste hele liblist fila di ? please.. så skal jeg sikkert slutte å mase snart
ASDASDKL2131 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Zbots funker ikke med metamod. Tull. Du lager en fil som heter config.ini og plasserer den i X:\Mappe\Steam\SteamApps\din@mail\counter-strike\cstrike\addons\metamod. I den filen skriver du gamedll dlls/zbotcz.dll. Problem løst.
Mattlakk Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 ... men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal plassere botene
DevN Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Uff, når du pakker opp den komprimerte filen, unzipper du det til \Counter-Strike. Forutsetter at det er en mappe kalt "cstrike" som er pakket. Husker jeg ikke helt feil, er det slik med zbot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå