Jani2012 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Plutselig har jeg fått hundrevis av "_vti_cnf" mapper på pcen, hva har jeg rørt/gjort/ikke gjort for å få dette? Jeg vet et par ting: Det har noe me internet mappene mine å gjør Det kan ha noe med frontpage å gjør Inni mappene med _vti_cnf ligger 1kb store filer som heter det samme som andre filer i andre mapper... når jeg åpner filen i notepad står f.eks dette: vti_encoding:SR|utf8-nl vti_timelastmodified:TR|25 Apr 2004 13:38:50 -0000 vti_extenderversion:SR|5.0.2.2623 vti_author:SR|JANICZ\\Jan Ivar vti_modifiedby:SR|JANICZ\\Jan Ivar vti_timecreated:TR|25 Apr 2004 13:38:50 -0000 vti_cacheddtm:TX|25 Apr 2004 13:38:50 -0000 vti_filesize:IR|26779 vti_lineageid:SR|{DCF52BB3-4968-4F3F-8F02-BCDB41BB1A2E} vti_backlinkinfo:VX| Utrolig irriterende!!! Hjelp! Jan Ivar
kvikks Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 (endret) Frontpage! The _vti_cnf directory is where FrontPage keeps indexes and other information about the web pages in that particular directory. Removing those files can break the Front Page extensions sometimes so it's best to leave them be if you're forced to use FrontPage. This behaviour predates MS's purchase of the company that created those extensions (FrontPage is not something that MS came up with by themselves) and unfortunately no Project Manager along the way stepped in and forced them to place those abominable files elsewhere or forced a rethink of how they index web sites. Thus we're left with a requirement of having twice as many files as the website should have and those files are inconveniently named the same as the true files too. Frontpage er forøvrig et håpløst program! Endret 15. november 2004 av kvikks
Jani2012 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Ja frontpage er noe forbanna dritt, men disse mappene har jo ikke komt før... Jeg må ha rørt en instilling, vet du hvilken? Grunnen til at jeg bruker frontpage er fordi det er det raskeste å jobbe på (For meg). Jeg bruker bare få basis funksjoner i Frontpage, og redigerer HTML koden når siden er ferdig (hvis jeg gidder). Ellers, takk for svar. Jeg søkte på det i Google, men fikk bare adressen til 1.7mill sånne mapper på internet.
kvikks Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg søkte på det i Google, men fikk bare adressen til 1.7mill sånne mapper på internet. frontpage vti nf
XenZor Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ja frontpage er noe forbanna dritt, men disse mappene har jo ikke komt før... Jeg må ha rørt en instilling, vet du hvilken? Mulig det skylles at du har valgt å vise skjulte filer og mapper. XenZor
Ueland Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 For å utdype den så heter det at filer som starter med _ blir skjult av div programmer / nettlesere etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå