Gå til innhold

IWILL XP333


blackice

Anbefalte innlegg

Er det noen der som har peiling på IWILL hovedkort?

Jeg lurte på ossen de er med hennhold til overklokking, funksjonsmessig osv.

Jeg fant et hovedkort på nettet som for meg høres helt ut som eventyrland, bare les/ hør:

 

IWILL XP333

Har støtte for AMD generelt.

Støtte for 333MHz DDR ram (2700)

Støtte for ATA 133

Raid

pluss mye mer. For interiserte vil jeg anbefale en titt på http://www.iwill.com.tw/xp333/xp333.htm

 

Er det noen som vet når dette kommer til norge eller om det kommer noe lingnene i nærmeste framtid?

Glupe svar motaes med stor takknemlighet.

 

[ Denne Melding var redigert av: blackice på 2001-11-12 07:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-15 09:28, CdBuRnR skrev:

Hvor kan man få kjøpt det kortet tro ? :smile: Og med DDR 333 så vil det etter mine beregninger.. med mindre minne bussen kjøres asyncron , bli en FSB på 166 .. noe som er SLEMT for pci/ide bus med mindre de bruker en 1/5 multiplier på pci/ide og slikt.


 

 

Det gjør de...folka æ'kke dumme vettu. Er flere søte divisorer! :smile:

Lenke til kommentar

Det er en svensk sjappe som selger IWill HK (det finnes ingen forhandler eller importør av IWill i Norge).

 

http://www.sbs.o.se.

 

De har dette kortet:

Iwill Xp 333 Pc 2700 Socket A Ali Magic 1, 5XPCI, 1XAGP, HPT Ide Raid, ATX 305x244mm, DDR 333 support 200/266FSB Amd Duron/Athlon XP/AXP AMD XP från 1400 till 1900+ och högre, inbyggt ljud, microstepping. Support Pc1600/2100/2700 184 pin unbufferd DDR Ram lager 5 bokade 5 nästa leverans obekräftat

 

Pris SEK: 2125,- (norsk pris blir 2125kr minus svensk moms, så tar man ca. 80% av pris uten moms og legger til norsk moms pluss frakt. Jeg har ikke peiling på hva den svenske momsen er så jeg har ikke regnet ut noe).

 

Vet ikke om de sender til Norge, men jeg tror ikke de har noe imot det (alle vil vel utvide sitt marked).

 

Den svenske distibutøren av IWill finner du på http://www.relitech.se

 

Telcontar

 

_________________

---------------------------------------

Dell Dimension XPS-R450

Dual boot Win2k/WinME

PIII 1GHz

768MB RAM

IBM 60GB HDD

Yamaha 16x10x40x

Toshiba 4x DVD

Asus GeForce2 GTS Deluxe 32MB DDR

3dMark 2000, ca.6600p

--------

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-11-15 13:53 ]

Lenke til kommentar

Svenske momsen er 25%.. Jeg får kortet i morgen =) Er vel litt skeptisk til xp333 men skal bli kult a teste det.

Det har jo fått lite merklige reviewer, så jeg har vel egentlig bare regna hjem det som en 266 ddr kort i klassen til Via266+ med lite ekstra funktion som raid 133 og 5.1 sound.

 

Mejsan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...