håvard87 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har nå fått meg TV-kort og er storfornøyd med alt, bortsett fra en ting; på ting jeg har tatt opp, blir alltid lyden hengende etter bilde - utrolig irriterende når man skal se opptaket igjen... Det jeg nå gjør er å bruke en audio-kabel rett fra audio-out på TV-kortet til mic-inngangen på PC'n. Finnes det andre muligheter på å ta opp lyden som kanskje gjør at den kommer mer samtidig med bildet? Blir kjempegla' for svar!
wartex Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hei, jeg hadde samme problem, men det var under cubase sx, det har noe med lydkortet. jeg hadde soundblaster live og byttet til soundblaster audigy, og da rettet problemet seg opp. Det er at lyskortet ikke klarer og kombinere lyden i forhold til filmen. mvh lasse
håvard87 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 (endret) OK, men det er vel mulig å få til lyden uten å kjøpe noe nytt utstyr, noe annet synes jeg ville være merkelig! Må legge til at det virker logisk da, at lyden kommer etter bildet når lyden faktisk må ta en tur gjennom en kabel for så inn i mic-inngangen! Ingen innstillinger eller noe jeg kan endre på? Plis, hjelp meg! PS: Kortet er ett Pinnacle PCTV Stereo! Endret 29. november 2004 av håvard87
håvard87 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Sjokkerende dårlig respons her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå