Gå til innhold

Hvilket kabinett bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har de siste årene hatt et Aopen HX45 kabinett. Det har fungert helt ok. Powersupplyen som fulgte med har produsert litt for mye støy (for meg), og det har kommet en del støv inne i kabinettet(det er bare å srøvsuge inneimellom da). Men nå skal jeg skaffe meg nytt kabinett, grunnet utskifte av all hardware! Hvilket kabinett burde jeg velge? Går og sikler på Lian Li sine, men de er for dyre for meg! En kamerat av meg har et slikt et, til rundt 2000 kroner (man må kjøpe powersupply i tillegg! det kan bli dyrt!) og det er helt rått! Beste i verden? Anyway, jeg har sett endel på Color Case sine kabinetter. (www.colorcase.se) Prisen på disse ligger på rundt 700 kroner, og det passe bra for meg. Jeg må i tillegg ha et powersupply. Er Enermax sine bra? Jeg tenker på en Enermax med 300W til rundt 450 kroner! Skal anskaffe meg Pentium 4 1.6GHZ prosessor, ASUS P4S533 hovedkort, osv. osv. Er det noen som vet om Color Case kabinettene er noe bra? Microplex (www.microplex.no) selges disse, og jeg går dit hver dag og sikler på det jeg vil ha, men aner ikke om noen av Color Case kabinettene er bra nok! Kabinettet jeg skal kjøpe må ha nok vifter, støvfiler, plass, høy kvalitet, osv. Setter pris på hjelp!:)

 

 

 

..... Nå har det gått noen dager siden jeg skrev det ovenfor (registrerte meg ikke her på forumet før idag!), og valget mitt falt på Lian Li sitt PC-65 kabinett. Det er et meget sexy kabinett! :smile: Og jeg valgte å se bort i fra prisen, som er litt høy, og kjøpte det alikevel! Det er et helt rått kabinett, med plexiglass på den ene side, så man kan se inn i maskinen! Fargen er sevfølgelig sort, som er den beste fargen. Og jeg har på følelsen at jeg kommer til å ha dette kabinettet LENGE! :smile: Jeg kunne bare ikke kjøpe et av "design" kabinettene, de var ikke bra nok for meg. Jeg har dessuten brukt et par dagen nå på å lese hva andre brukere av dette forumet har å se om Color Case kabinettene, og jeg har fått oppfatningen av at kvaliteten på disse kabinettene ikke er noe særlig bra. Lian Li derimot er det INGEN som har noe vondt å si om! :smile:

 

Kjøpte også et Enermax 350W power supply fra http://www.microplex.no til 798 kroner. Jeg tror kombinasjonen av Lian Li kabinettet og Enermax power supplyen er MEGET god! :smile:

 

Så, hvis du vil ha et av de aller beste kabinettene, med tanke på kvalitet, kjøling, og "tøft" design, sjekk ut Lian Li kabinettene på http://www.microplex.no nå! Og nei, jeg jobber ikke for Lian Li eller microplex! Hehe! Er bare en fan! :smile:

 

Mvh.

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.slcscandinavien.com/datorlada.php?d_id=41

 

Dette Kabinettet er helt rått!! (har det selv)

noen gode grunner til at det er kult:

Det er et blått lys i fronten..(PHETT!!)

Det er Usb og firewire kontakter i fronten..

Det veier mindre og tåler mer...(koreansk stål)

Det er akkuratt passelig med plass...

Du trenger ikke verktøy for å åpne det..(spesielle skruer)

Det ser kult ut!!

 

Du for det for litt over 700 lappen på databutikken.com med 350 watts strømforsyning!

_________________

MSI KT333 Ultra ATA 133

Maxtor 80 GB ATA 133 7200 rpm

Athlon XP 1800+++++++++

256 MB DDR Samsung ram

Geforce 4 mx440 DDR tv-out

SLC "MoonLight" Kabinett

 

[ Denne Melding var redigert av: mAXIEE på 2002-05-26 14:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...