Gå til innhold

Får ikke slettet KOTOR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? At filene fremdeles ligger der, eller at programet fremdeles er i listen over installerte program?

Prøv å fjern programmet fra kontrollpanel om du ikke har gjort det. Hvis ikke sletter du bare hele katalogen utenom uninstall-fila og prøver på nytt! :thumbup:

Skrevet

jeg går innpå kontrollpanelet så velger jeg legg til eller fjern programm. deretter trykker jeg endre/fjernså kommer det "do you what to uninstall Star Wars: Knights of the old Republic?" da trykker jeg "ok". så kommer det en loading som går yil 100% og deretter kommer det "Would you like to keep your save games?" da trykker jeg "no"! men KOTOR ligger fortsatt på lista legg til eller fjern programmer! og jeg har ikke fått noe bedre plass på pc'en!

Ps: takk for raskt svar Hurley!

Skrevet

Men hva hvis du prøver å starte spillet? Hvis du prøver fjern en gang til skjer da akkurat det samme? Om så vil jeg anbefale å finne katalogen Program files\LucasArts\? og slette filene manuelt. Hvis du da prøver å fjerne så skal du få beskjed om at filene ikke finnes og du kan velge å fjerne spillet fra listen.

Skrevet

det kan jo rett og slett være at det bare ligger igjen en fil, som forårsaker dette at det ikke vises som slettet..?

hvis du gidder, kan du jo reistallere det, å så prøve å slette det, eller slette mauelt som fåreslått over.

btw: må bare spørre, men hvorfor vil du slette det, det er jo dritt rått :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...