benjamin84 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Heisann, har nettop klart å selge det gamle 9800 Pro AGP kortet mitt, og er nå på leting etter et PCI-E kort til den nye PCen. Problemet er at det ikke virker som om det er så fryktelig mange kort der ute for tiden. Foreløpig ser disse kortene fristende ut: nVidia 6600GT x600pro x700Pro/XT Vil disse kortene gi bedre ytelse enn mitt gamle 9800 Pro? Jeg ønsker helst å unngå å bruke mer enn 150 pund på kortet, så om noen kan finne noen gode forslag fra engelske nettbutikker så hadde jeg satt stor pris på det. P.S. Er dette kortet noe bra? Finner ingen info om det på web, og finner heller ikke noe om et X700Pro VIVO kort på sapphires egne sider.
EpziloN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 noen som vet om skjermkort, og pc hardware er mye billigere i polen/ukraina eller andre land i østeuropa ? Epz.
benjamin84 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 noen som vet om skjermkort, og pc hardware er mye billigere i polen/ukraina eller andre land i østeuropa ? Epz. Øh, ikke for å være forum-nazi men burde du kanskje laget en egen tråd om det et annet sted?
benjamin84 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Hmmm, har funnet frem til at 6600GT muligens er det beste PCI-E baserte kortet jeg kan få tak i for en rimelig penge. Har funnet et fra XFX, aldri hørt om dem men regner med det er stort sett det samme hvilket 6600GT kort jeg kjøper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå