Xanitra Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Lurte bare på om noen av dere som spiller Diablo 2 har en favoritt formel som dere bruker ofte på Diablo 2. Jeg synes "ort - sol" er fin, for du får en meget bra hjelm tidlig i spillet. Har dere noen?
Doga Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Dette er egentlig ikke noen favoritter, men jeg bruker dem ofte og får jobben gjort: Armour- Hel-Lum-Fal gir masse resist og andre godsaker Shield- Ral-Ort-Tal gir masse resist og greier
Quadde Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Dette her er vel ærlig talt ikke Horadric cube recepies..... min favoritt er: Magic Amulet Amn Rune Perfect Ruby Any Jewel Prøv den:] Magic Amulet Ral Rune Perfect Amethyst Any Jewel Kan også bli ganske bra:D Hvilke accs henger dere på?
aZec Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Splendor 2 Socket Shields Eth + Lum +1 To All Skills +10% Faster Cast Rate +20% Faster Block Rate +60-100% Enhanced Defense (varies) +10 To Energy Regenerate Mana 15% 50% Extra Gold From Monsters 20% Better Chance of Getting Magic Items +3 To Light Radius Increase Maximum Durability 12% digge den i starten på sorc !! genialt skjold
Xanitra Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Dette her er vel ærlig talt ikke Horadric cube recepies..... Nei, fant ut det jeg og... men eeh.. everything goes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå