Zodux Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) Først, så kan jeg begynne med spesifikasjonene på maskina mi: Motherboard: ABit IC-7 CPU: Pentium 4 3.0GHZ Graphics adapter: ATI Radeon 9600XT 256MB RAM: Twinmos Twister 500MHZ CK 2.5 (1x 256 og 1x 512 = 768MB) Lydkort: AC97 Litt informasjon om software og system: BIOS: Phoenix - AwardBIOS 6.00PG OS: Windows XP Professional English med Service Pack 1a. (5.1, build 2600) PageFile: 1.66GB Skjermkortdriver: OMEGA 2.5.90 basert på ATI Catalyst 4.10 DirectX: v. 9.0c --------------- Jeg prøver altså å installere Red Alert 2 med orginal disc, først og fremst soviet, deretter allies. Begge CDene er i god stand. Jeg har ikke noe problem med cdrommen hverken brenneren, som leser vanelige cder på 52x hastighet. Hver gang jeg prøver å installere får jeg følgende feilmelding FØR installasjonen i det heletatt rekker å starte opp: Noen som har hatt samme problemet som har fått løst det? Vil så veldig gjerne spille Red Alert 2! Det er så sinnsykt artig! Takk for all hjelp! EDIT: Jeg har forresten prøvd å installere spillet fra sikkerhetsmodus, uten hell. Mvh. Zodux Endret 8. november 2004 av Zodux
Ueland Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har du forsøkt å sende error report da, Microsoft pleier å si hva som er galt og tips til hvordan et skal fikses etc
Zodux Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Feilrapporten er konfidensiell og anonym, så de får jo ikke svart på den uansett? Og ja, jeg har sendt feilrapport på det. Ellers takk for tipset. Mvh. Zodux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå