Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Akkurat nå har jeg lyst til å kaste PS2'en min i veggen! Jeg holder på med et oppdragene i det steinbruddet vest for Las Venturras. I det oppdraget jeg har kommet til nå, skal jeg først bruke en bulldoser til å skyve liket av en politimann og en motorsykkel bort til et punkt. Så skal jeg ta en heisekran for å løfte mannen og sykkelen opp i en dumper. Dette går helt greit. Men så skal jeg kjøre og dumpe sakene i sjøen, men for å komme dit må jeg over motorveien. Og hver jævla gang jeg skal over, ser jeg til begge sider av veien for å sjekke om det kommer noen biler. Når det er klart, kjører jeg over, men så kommer det faen meg en jævla taxi, politibil eller noe annet faenskap i 180 og kræsjer inn i dumperen slik at lasten faller av. Mission failed. Akkurat det samme har skjedd 5 ganger nå! Noen tips?
mbskywalker Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 vis du ikke har tid på deg kan du jo lete etter en bro.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Nå er det nettopp slik at oppdraget går på tid... Når jeg er ferdig med å heise sykkelen og liket opp på dumperen har jeg ca. 2 min. på meg til å dumpe det i sjøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå