Gå til innhold

Bestilling hos microplex = gikk gale


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet i dag mitt koolance KOOLPC601B kabinett som jeg tirsdag bestilte fra microplex. Jeg oppdaget i det jeg skulle til å bestille det at jeg også måtte ha strømforsyning og vannkjølingsblokk. Strømforsyning hadde jeg så derfor bestilte jeg også en KOOLCPU01 kjøleblokk. Dette fikk en samlett sum på masse penger, og alt va på lager. Da jeg i dag pakket opp alt i hop å så manglet kjølblokken.

 

Spørsmålet er, er det andre som har opplevd lignende (jeg har betalt for en ting jeg ikke har fått = BAD) feilleveringer fra microplex, og hvilke rettigheter jeg har på å få tilsendt dette (PS: det står på fakturaen at jeg har betalt for begge deler.) og eventuelt hva jeg skal gjøre?

 

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være at den var utslogt før din ordre ble ekspedert, statusen til produktene oppdateres ikke før ordene for dagen er sjekket ut. Dette kommer også ann på om du valgte slette odre hvis utsolgt eller ikke.

 

 

mvh Christian

Skrevet

Hei

Du har krav på det du har betalt. Det pleier aldri å være noe problem med microplex bare du tar kontakt. De pleier å svare meget raskt på meil også.

 

Mvh

Morten Dahl

Skrevet

Denne skal under webshop erfaringer...

 

men jeg kan ikke flytte den for jeg er ikke admin, men en admin dukker nok opp snart.

 

Det er i alle fall 100% sikkert at MP sender deg en ny blokk.

Skrevet

Selv har jeg aldri hatt problemer med MP, men om du kontakter de så skal du se at du får blokka di. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...