VoldCrafT^^ Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 På en nett side leste jeg att Fotball Manager 5 var etterfølgeren av Champions Manager 03/04..... men litt etterpå så jeg ett spill som hette Champions Manager 5 og det var ikke samme spillet som FM 5..... Da gikk jeg litt i surr om hvilken som egentlig er etterfølgeren..... Kan noen fortelle meg det????
kjhanken Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Football Manager er den versjonen som er laget de folkene som har laget tidligere versjoner av Champions Manager. Den nye versjonen av CM er laget av firmaet som eier navnet, og er designet ifra grunnen av. Årsaken til alt styret er at utgiveren (Eidos?) og folkene bak CM har gått fra hverandre. Endret 7. november 2004 av kjhanken
Djevlen Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 For det første, det heter FOOTBALL MANAGER 2005. Football Manager 2005 blir utviklet av SI Games, disse gutta utviklet også Championship Manager-spillene. Så oppstod det visse uenigheter mellom utviklerne SI Games og utgiverne Eidos. Det endte da med at SI Games tok med seg kode og all kunnskap fra de tidligere CM-spilla og lagde FM2005. De fikk også fatt på SEGA som utgiver. Alene igjen stod da Eidos, med rettighetene til navnet Championship Manager. De ga bort jobben med å utvikle det nyeste fotballspillet, Championship Manager 5, til Beautiful Game Studios. Altså, FM2005 er etterfølgeren til CM03/04, men går under et nytt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå