warillion Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Private ip: eks. 192.168.1.1, dette er ipen til pcen med server Privat port: jeg trenger ikke fylle ut denne,vis du har brannmur på pcen som har server må du derimot fylle ut en port som er åpen på serveren. Public port er den porten som du bruker ut om internett til cs serveren, eks. 27015 Håper dette er til hjelp. er iallefall slik jeg får mine servere til å være operative
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 I ruteren skriver du lokal IP (privat), og til vennene dine gir du WAN IP (offentlig/public).
ZeZar is BACK Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvor finner jeg WAN ip? Har prøvd med showmyip.com osv Funker ikke Har A-link >GSHDSL, men ingen finner servere til HLTV eller CS
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Bruker man ruter, kan man gå inn i ruter konfigurasjonen og finne "WAN IP", elns. EDIT: Det kan være litt vanskelig hvis du har varierende IP-adresse (dynamic). Da forandres den vel hver gang man kobler til Internett (tror jeg). Endret 9. november 2004 av DevN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå