fredde Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har vært inne på relativt.net men kan ikke finne noen step by step guide til å åpne en port i min Netopia 4542 router fra NGT. Problemet mitt er at jeg ønsker å kjøre active mode i DC++. Har lagt inn ip adresse og valgt å skulle åpne port 9500. Har nettverk og forstått det slik at jeg må velge ip-adressen til den pcen jeg ønsker å kjøre active på og åpne porten 9500 mot denne ip-adressen i Netopia routeren. Kan noen gi meg noen raske hint, eller en link til en grei guide som hjelper meg med dette? Er relativt oppegående på data og er logget inn og kjent med menyene i routeren, så jeg trenger egentlig bare å få vite hvor i menyene jeg gjør dette. Håper noen har tid til å hjelpe...
lahaso Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Synest denne guiden forklarer alt ganske greit jeg...
expose2k Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Synest denne guiden forklarer alt ganske greit jeg... På relativt.net finner du alt du trenge å vite om nextgentel sine routere
fredde Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Synest denne guiden forklarer alt ganske greit jeg... Hehe, hvor fant du den :-) Var inne og fant bare guiden til 3351 jeg... Takk skal du ha, da forsøker vi det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå