Gå til innhold

Blackout ATI 9800 pro AIW

ves80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har opplavd en rekke ganger at skjermkortet mitt slutter å sende signaler. Dette er når jeg ser på TV. Skjermen blir svart. Jeg hører lyden en liten stund før alt blir stille. PCen står fremdels på, men jeg får ikke skrudd den av, og skjermkortet sender ingen signaler til skjermen.

Dette begynte å skje etter at jeg innstallerte ATI Catalyst (Version 4.10 with ATI Control Panels (26MB)). Jeg avinnstalerte "Display driver"og "Control Panel". Før jeg innstallerte Catalyst. Skulle jeg gjort noe annerledes? Noen tips/ erfaringer?

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd å legge inn Cat. på nytt. Det har ikke hjulpet.

Kan skjermen bli svart pga. strømforsyningen?

Jeg har hatt noe problemer med strømforsyningen.

Skrevet

aaah, så det er grunnen. Trodde jeg fikk svart skjerm fordi jeg hadde overklokket skjermkortet mitt. Uansett har 4.12 beta nå, og den funker bra, har ikke hatt noe svart skjerm siden. Litt irriterende med "found new hardware" hver gang jeg booter opp, men det lot seg fikse etterhvert.

Skrevet

Hvis du mente til meg inspekta, så har jeg gjort det, altså brukt drivercleaner. Er ikke veldig erfaren med programmet, så det kan hende jeg gjorde noe feil. Fjerner driver cleaner omega driverne forresten, hadde de før.

Skrevet
Burde prøve driver cleaner hvis du har det prob om du ikke har gjort det

Jeg har prøvd det jeg også.

Det ble ikke bedre av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...