Caliber Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hei. har opplevd dette problemet siden i går nå. Etter få minutter etter restart minster jeg internett. denne feilmeldingen dukker opp, men reparasjon fungerer bare av og til. Ellers er en restart eneste måten å løse problemet. Jeg reinstallerte hele maskinen, men problemet gjentar seg. En annen pc som er koblet til internett gjennom samme switch fungerer stabilt. Noen som kan hjelpe meg?
Kuffe Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Når den feilmeldingen kommer, er det fordi forbindelsen ikke klarer å hente nettverks adresser fra routern. Men hvorfor den hopper ut sånn stadig til utide, hørtes merkelig ut. Har du prøvd å resette routern og prøvd en annen tp kabel?
Caliber Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Prøvd å resette routeren, bytte tp-kabel, reinstallere local area network og driverne til nettverkskortet (innebygd på mitt abit ic7-max3). Begynner virkelig å gi opp
dor123 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 da er det noe alvolig galt?! hva slags isp har du?
Caliber Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Etter ENDA en format løste problemet seg, og mysteriet forblir derfor uløst. Takk for alle gode råd! hqui:Vanskelig å bytte et integrert nettverkskort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå