Gå til innhold

Jeg har funnet ut at jeg skal ha LG F2100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den har 26 mb minne. snakket med telebutikken i dag. den har vanlig vga kamera. 640x480 oppløsning. men jeg trenger ikke bedre jeg. så den telefonen er perfekt for meg. er ikke minnekort på den da, men som sagt trenger jeg ikke annet enn sms, ringing, og kamera.

Skrevet

Den har ikke infarød ifølge gsmarena.com... Men det er godt mulig de tar feil..

Så igrunnen ganske fet ut!

Lurer på om man få den i denne fargen:

lgf2100.gif

:love:

Skrevet
de gjør ikke det nå lenger.  :!:

Hva med menyene og språkproblemene amobil nevner i testene av 7100, 7050 og 5400? Har aldri prøvd/ vurdert LG før nå, så jeg er litt skeptisk. K500 frister også.

Skrevet

Er ikke det det samme som litt eldre samsunger? V200 P400 f.eks? Vil 262 000 farger "ødelegge" batteritiden? Ser man egentlig forskjell melloom 65 000 og 262 000 farger?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmmm... kunne tenkt meg en Samsung D500, men den blir for dyr, pluss at jeg helst vil ha clamshell.

Så har vi Samsung E330, jeg hadde innstilt meg på.

Men så leste jeg om LG F2100, som ser mer interessant ut. I alle fall dersom LG har kuttet ut begrensningen på maks 20 kalenderoppføringer og har en bedre PC-programvare enn tilsvarende mobiler fra Samsung.

Ser fram til en skikkelig oversikt over F2100 sine tekniske data, og aller helst å kikke i manualen når den blir nedlastbar.

F2100 kommer før jul. Noen som vet mer eksakt dato?

Skrevet
den har inrarød, 3d lyd, 256.000 fargers tft display, mp3 og infrarød, java 2.0 og wap

ettersom jeg vet. Den ser syyykt digg ut

hehe du skrev infrarød 2 ganger :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...