fondus Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 defagmentere gjør jeg aldri grunnet at windows alltid må skrive til den ***** patrisjonen slik at den aldri blir fullført
TRAM Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Fragmenter merkes tydelig etter endel avslutninger med 'svenskeknappen' - da ser man programfragmenter ligge f.eks. på slutten av disken, som hører til et annet sted - dermed vil lesing av data gå seinere på akkurat den biten. Hvilken defrag som funker best, vet jeg ikke - har prøvd både FixIt, Norton og seff Windows, og syns de øker ytelsen alle sammen.
Jimmy Pop Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 22:22, fondus skrev:defagmentere gjør jeg aldri grunnet at windows alltid må skrive til den ***** patrisjonen slik at den aldri blir fullført ...ehhh..?? Nei.??::?!!?!?!...
Endre Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 17:38, Anders Leipsland skrev:Har vel defragga 2-3 ganger i livet mitt. Gidder rett og slett ikke. Tar en format heller :smile: Du gidder ikke å defragge, men formatere gidder du? Nå er jeg ikke helt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå