Gå til innhold

Live for speed - oppdatert web, info+bilder fra S2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble overrasket når jeg kom inn og så ny Live for speed hjemmeside i går ( http://www.liveforspeed.net/ )

Ut over helt nytt design er det bl.a. lagt til informasjon om biler og baner i S2

og endel nye screenshots fra S2, i hovedsak av enda en ny bil til S2 - FXO GTR, og litt endring i utseendet på "gamle" FXO.

For de av oss som ser fram til S2 er det ikke kommet noen lanseringsdato men;

"So when will S2 be available!!

Well, we can't give an exact date, because you never know what problems arise during any stage in development. But we definitely want S2 to be released as soon as possible. We are working on all final content and features at the moment, after which an extensive testing period will start. But all in all, it won't be THAT long anymore ;). "

og

"S2 is not ready yet, but release day is coming near."

Det er forresten støtte for TrackIR Enhanced mode fra og med patch H til LFS S1.

For de som har kjøpt S1 er det nå $30 rabatt på Track IR 3 Pro fra Naturalpoint. (logg inn og se nederst i Licence status bildet).

Min er allerede på vei, men bestilte fra en annen butikk og før dette tilbudet.

Endret av hwe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

de nye bilene ser ganske spennende ut. Har selv betalt s1, og synes det er sykt bra. spesielt med force feedback ratt.

oppdateringen med spor og røyk er stilig!

men jeg har nesten ødelagt spillet, for jeg har brukt tweak pro, og trimmet bilene mye, så det er nesten litt kjedelig å spille med bilene i orginal tilstand ...

Skrevet
men jeg har nesten ødelagt spillet, for jeg har brukt tweak pro, og trimmet bilene mye, så det er nesten litt kjedelig å spille med bilene i orginal tilstand ...

Godt det kommer endel kraftigere biler i S2 da. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...